lyckad shopping och en pool.

hejhej! shoppingen igår var verkligen jätte lyckad. kom hem med 3 t-shirtar och 1 linne från monki, en nagellacksborttagnings penna, en ny navelpiercing, 2 par bamboo örhängen, och sen så fick jag ett "hårpulver" som är jätte bra av min älskling, TACK SÖTNOS DU ÄR BÄST! <3. vi åt lunch på espresso house i skrapan och sen på kvällen så bjöd min älsk mig på sushi och sen skulle han bjuda mig på mamma mia också men det var fullt så vi träffade hans vänner och gick omkring på söder för att sen gå till fjällgatan och äta glass och kolla på fyverkerierna. super mysigt verkligen! på kvällen sov vi hos älsk och nu sitter jag hemma och har packat för att jag och B ska åka till min morfar i en vecka imorgon. hmm...jag är förvirrad min familj får såna konstiga infall ibland, dom kom precis hem med en pool?! dom håller på att montera upp i spöregnet....skojjigt :) men nu ska jag gå och fixa mig för ikväll ska jag fika med fia och skvallra lite ;) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0