min födelsedag!

hej! först och främst ska jag tacka för alla söta grattis sms och samtal, blev super glad! min födelsedag var riktigt mysig. började med att jag blev väckt av min älskling som sjöng och jag fick öppna paket :) vad det låg i paketen tänker jag däremot inte berätta. vi åt sen våfflor och på kvällen åt vi middag hos min mormor. kött med pommes och bearneise sås och till efterrätt jordgubbspannacotta, precis som jag vill ha det. fick även en skinnjacka, en bakbok och armband. med andra ord en väldigt lyckad födelsedag! dagen efter hade vi födelsedagsfika hemma hos min farmor och då kom även min gudmor jeanette dit som jag i princip bara träffar 1 gång om året på just min födelsedag så jag fick smink och pengar av henne så ett jätte tack för det också! men nu ska jag hoppa in i duschen för jag ska åka och jobba snart, och ikväll blir det fika med fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0