Timbaland, Dr dre, Missy Elliott, Justin Timberlake - Bounce


dagens låt är helt klart den här as grymma låten! hörde den första gången igår och har gått omkring och lyssnat på den hela dagen och när jag nu på kvällen låg och kollade på step up 2 så var den här med hela tiden, då blev jag lycklig! iallafall så har jag som sagt jobbat hela dagen. fröken frida w kom förbi imorse och köpte en pralin och vi planerade att ta en kvällsfika men hon langade senare dissen så jag jobbade istället över. eftersom att jamjam nu ska stänga (alla nacka bor det är lugnt den öppnar igen om ca 1 månad) så diskade jag alla godisklot och tömde den älskade snow slush maskinen, vid 19 tiden blev jag iallafall hemskjutsad och sen dess har jag väl gjort ungefär ingenting?!. men bye bye sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0