min vecka

tjolahopp! i onsdags åkte jag, björn, min bror, pappa, farmor, farfar och farbror med birka paradise på en liten kryssning. jag bokade in mig på en massage och då ingick även inträde till spa-avdelningens pooler så där satt jag för mig själv och njöt av livet. den övriga tiden så åt,spelade,shoppade och badade vi så med andra ord var det en väldigt mysig resa. men nu till lite mer nutid. igår så umgicks jag med älsk hela dagen och på kvällen gick vi hem till hans kompis T och satt på hans balkong hela kvällen och pratade och så. idag så skulle älsk iväg till en kompis landställe så jag passade på att träffa lite vänner. dagen började med att jag träffade fia och vi fikade och shoppade. för mig blev det åter igen lite för mycket shopping men med mig hem fick jag en klänning från gina tricot, solpuder, 2 armband och en kam. kvällen har jag spenderat med min vän frida som jag inte träffat på evigheter! hela förra sommaren umgicks vi konstant men den här sommaren har vi inte umgåtts någonting alls men vi bestämde iallafall att vi ska åka till eriksdalsbadet imorgon. men nu är jag sjukt trött så god natt med er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0